/* script Google analytics */

vineri, 27 mai 2011

Vacanta 2009 ( XIV ) - Sinteza si concluzii

  Voi încheia ciclul de postari referitoare la vacanta noastra prin tara din 2009 cu o sinteza a obiectivelor vizitate, un fel de sumar din care se poate ajunge mai usor la informatiile dorite.
  Deci, în esenta, am avut o vacanta de 12 zile, cu cazari în patru puncte, alese astfel:
  • pentru zona Olteniei de Nord, la poalele Parângului, 2 nopti cazare la Baia de Fier
  • pentru zona Retezat-Hateg, 3 nopti cazare la Râu de Mori, la poalele Retezatului
  • pentru zona Apusenilor, 3 nopti cazare la Arieseni
  • la final, 3 nopti cazare la Baile 1 Mai.
  S-a dovedit ca am avut inspiratie în alegerea cazarilor (despre cazarea la Baile 1 Mai nu am povestit, ea fiind singura aleasa la fata locului; nu a fost rau, dar nu se compara cu ce alesesem din timp pentru celelalte locatii). Toate cele trei pensiuni au oferit conditii foarte bune, excelente uneori (la Baia de Fier...), dar în primul rând ne-am bucurat ca în toate aceste locatii am gasit gazde extrem de amabile si primitoare, cum ar fi de dorit sa întâlnim întotdeauna. Am ales toate locatiile din timp, studiind atent posibilitatile pe internet, urmarind câteva reguli simple pe care ni le impunem mereu si care s-au dovedit eficiente (pret pe noapte sub 130-150 lei - la vremea aceea, în 2009; sa existe referinte bune pe net; sa se raspunda rapid la email-ul nostru; amabilitatea proprietarului în textul mesajelor de email sau la telefon; etc).

  Sumarul obiectivelor turistice la care am ajuns, cu link-uri spre postarile care descriu respectivele experiente în detaliu:
  Concluziile noastre dupa aceasta vacanta au fost integral pozitive. Am avut un program bogat, cu obiective frumoase (unele chiar de exceptie), un ritm de parcurgere lejer, cazari deosebite, bine alese. A fost o experienta minunata care ne-a lasat amintiri de neuitat, împreuna cu dorinta de a reveni prin anumite locuri si de a completa în viitor lista atractiilor vizitate în zonele respective. Nu am încercat o parcurgere exhaustiva a obiectivelor turistice din locurilor prin care am trecut, ci am dorit sa ajungem în ritmul nostru la punctele de atractie mai deosebite. Nu a fost o vacanta de odihna, ci una activa, dar cu suficiente momente de relaxare.
   Peste doar trei saptamâni de la încheierea acestui voiaj prin tara urma sa plecam spre Grecia. Despre experientele noastre prin minunata Elada, în postarile urmatoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu